Selam herkese bebeğim 50 günlük benden grip bulaştı ama sadece hapsiriyo bide öksürüyor oksururkende çok zorlaniyo bogaZina alır gibi çok korkuyorm ilk bebeğim olunca elimden bişi de gelmiyor ne yapmalıyım hastaneye gitmeli miyim başka bisisi yok ateşi yok burnu akmıyor