Deno46 tatlı kaşığı kadar süt doyuruyor bebeğinizi korkmayın. Fazla emdiği sütü kusacaktır. Benim kızım da kısa kısa emerdi başta sizin gibi düşünürdüm doydu mu ki diye ama öyle değilmiş çok şükür kusması da nadir oldu kızımın çok emdiği zamanlar sadece. Şimdi 7,5 aylık ve her gören maşallah iyi bakmışsın diyor tombik yanaklı kızıma. Bırakın istediği kadar emsin doymadan bırakmaz zaten