Serpiltoprak21 Zeynepyusraksu benim oğlumdan da vardı baya büyüktü görünüyordu dışardan çok net bel yalına kadar genellikle yüzde doksan iyileşiyor kendiliğinden dedi hiçbirşey yapmadım yedinciayda falan tamamen gitri kalmadı fıtık
Hanifeelif Merhaba canım benim Bebeğimde doğduğunda göbek fıtığı var dediler şu an 2 ay 10 günlük bebeğim hala duruyor doktorumuz 1-2 yaşında geçer dedi elleme dedi bana
Linakalee Benim kızımın da vardı kesinlikle geçmesi için siz birşey yapmayın doktorun dediği gibi kendiliğinden geçiyor kızımın ki 6 aylıkken geçti
Venussmom Hiç bir şey yapmayın 3 ayı geçerken kapandı bizimki çok şükür. İnşallah sizinki de hızlıca kapanır.