Kızlar hayırlı geceler bebeğim 9 aylık sabah ateşi vardı ve ishal di 2-3 gündür sonra aile hekimine götürdüm ateş düşürücü ve bağırsak düzenleyici şurup verdi. Eve gelince de kefir icirdim probiyotik açısından sonra bebeğimin kakası yeşile döndü ve zar gibi kan gördüm iki üç bezinde sabah acile götürücem ama yinede tecrübeli annelere sormak istedim