asli45asya Sabahtan beri ateş 37.5 hiç düşmedi bazen 38 oluyor calpol verince 37.5 düşüyor ama daha da düşmüyor sabahtan beri ne yaptıysam düşünemedim bi zarar verir mi ona ne yapmalıyım
Ipek222 asli45asya ince giydirin üstünü örtmeyin 38.5 olmadıkça calpol vermeyin o ateş zarar vermez aksine faydalı doktorumuz söylemişti ılık duş aldırın çok uzun süre devam ederse doktorunuza danışın
Bebegimveben1_ asli45asya güzel duş aldırın çıkmadan yarım çay bardağı sirkeyi euyuna dökün ve bebeğe pio wuyu döküp durukamadan çıkın. Allahın izniyle iyileşir bebeğiniz.
Seyma_16 asli45asya benim oğlum da yeni atlatti ateslendi 37.5 altina dusmedi 38 lerde gezdi dusmedigi icin hemen goturdum test yapildi meger infulenza olmus. düşmeyen ateste doktora götürün bencede
asli45asya Duş aldırdım sabahtan beri devam ediyor uzun sürmesi beni düşündürdü ateş seviyesi 38i geçmedi şükür ama 3 aylık bebek gözünü kırpmadı iştahı azaldı uyumuyor çok huzursuz kendi de
BenMathilda asli45asya doktora götürmelisiniz, 3 aylık bebek için ateş düşürücüye rağmen düşmeyen ateş sıkıntıdır
asli45asya Nimet01 götürdüm sabah 38.7 ateşle kan idrar tahlili yapıldı temiz boğazları kızarmış gribal bi enfeksiyon dedi 3 gün sürebilir ateş pazartesi akşamda devam ederse salı görüşelim dediler
Mdorukkk asli45asya çoraplarını limon suyuna batırıp giydirin demişlerdi bana 10 dk tutun demişlerdi sizde bir deneyin isterseniz