Sifali bizde de olmuştu.yedi aylıkken sünnet oldu. Yapışma olmuş. Doktor bir yaşına girince getirin dedi uzaktaydik zaten hemen goturemedik. Oraya uyuşması için bir şey sıktı, ıslak mendille sildi, kantaron yağı döktü bol bol onu eliyle açtırdı çekip. Sonra çocuk korktu tabi . Canı yanmasin diye hemen calpol verdim. Doktor ara bir ileri geri çekme hareketi yaptır dedi .bir hafta sonra felandi sanırım. Üzüldüm ikinci defa böyle bir şey yaşadığı için…