Bende öyle zaten çoçuktan fırsat bulup zor kılıyorum onuda aceleyle.. hep birşey düşünüyorum alakasızca bununla ilgili peygamberlerimizden birinin bir sözü vardı tam hatırlamıyorum namaz kılarken bıçak saplansa BİLE hissetmeyecek kadar huşu ile kılın diye.. ama neden yapamıyorum bilmiyorum. O yüzden yapacağım işlerimi yapıp namazımı rahat rahat kılmak isterim aklımdan çıksın diye yine düşünürüm