Rabia66_66 Arkadaşlar 25 gün önce doğum yaptım normal vajinanın tek bı tarafı aşırı derecede şişti ve çok fazla ağrı yapıyor sizce sebebi nedir
Minikkanarya Rabia66_66 benim de iki yan şişmişti direk buz ile tampon yapmamı söylemişlerdi 2 güne geçmişti dikişlerinizi kontrol ettiniz mi kendiniz ?
inankiinsan Benim doğum sonrası ilk bir hafta şişliğim olmuştu buz ile tampon yap demişti doktorum yapmıştım birkaç güne geçmişti. Ancak sizin şişliğin nedenini bilemiyorum yanlış bir şey söylemek istemem. Geçmiş olsun.
Minikkanarya Rabia66_66 oraya ıslaklık gelmicek şekilde buzun etrafına bişi sararak 10 dk bekletirsen şişlik iner yarım saatte bir uygulayabilirsen bunu uygula bana hastanedeyken vermişkerdi buz yorbasına gazlı bez sardılar her yarım saatte bir 10 dk beklet dediler baya şişikti benim ki acil şifalar dilerim geçmiş olsun umarım işe yarar🤲🏻