Duygu3737 İyi geceler kızlar bugün menenjit aşısı olduk 7 aylığız ateşimiz çıktı calpol bir çay kaşığı verdim acaba az mı verdim bir da bi daha ateşi çıkarsa ne kadar saat sonra tekrar calpol verebilirim bilen var mı acaba ?
Zeyneppppduygu Duygu3737 2,5 ml bir çay kalıpı doğru vermişsiniz bize 6 saatte bir demişti ama o arada areşlenebilir üstüni inceltin özellikle bexora 2 gün ateş yapıyor tetikte olun
Ezgiiokay Duygu3737 2 gün çıkıyor 39 kadar gördük benim doktorum 4 saate bir calpol dedi onun haricinde zıbınla yatırdım bezle su koydum koltuk altına başına
Duygu3737 Zeyneppppduygu bexora olduk bizde valla 38.5 oldu şimdi 37.5 düştü ama sanki her an çıkabilir gibi bana hala çok sıcak geliyor
Duygu3737 Zeyneppppduygu Ezgiiokay peki bişey daha sormak istiyorum bu aşı olduğu yer şişti doktor buz koy falan dedi koydum bende ama inmedi hala iner dimi gala buz koymaay devam edeyim mi
Duygu3737 Ezgiiokay bende düşünce biraz ateş ince giydirdim odanın da ısısını düşürdüm zıbıla yatırcaktık ama bilemedim üşürmü üşümezmi ince bişi giydirdim üstüne
Zeyneppppduygu Duygu3737 evet şişiyor bazı aşılarda,buz konulabilir ama aralıklı koyun buz yakmasın ben kolonyayla silip ovuyorum alkol şişini daha güzel alıyor bence
Minigim38 Duygu3737 telefonunuza hekimim uygulamasını indirin orda ne kadar ilaç vermeniz yazıyor ben hep oraya bakarak yapıyorum kilosunu ve kullandığınız ilacı yazıyorsunuz