Babyluna kızım 3 mayısta 2 yaşını dolduracak yani ikinci yaş günü olacak uçaklarda 0-2 100 tl alıyır 2-10 yaş arası mı ne tam bilet parası alıyor yaş günün olduğu gün 0-2 ye göre bilet alırsam havaalanında sorun olur mu
tineanigra Babyluna bilet aldığınız değil yolculuk yapacağınız güne göre almanız gerekiyor ama doğum gününde yolculuk olacaksa eğer yanlış bilmiyorsan yaşını doldurmuş sayılıyor