UmutsuzPolyanna ecosummm ayaklarını üşütüyor olabilir benim çocuklarda ayaktan aldı mı hemen bizi bobardımana tutuyolar 🤣
Endegerlimoglum ecosummm benim oglumda 4 yasinda o da aksama ladar öyle.muhtelemen usutuyolar. cunku benimki üstü acik uyuyor surekli uyandiginda ayaklari buz gibi oluyo
SelimeliS ecosummm benimkide oyle ama üşüdüğünü düşünmüyorum sıkı giydiririm çünkü 😄 benimki dogdugundan beri gazli bi cocuk ona bagliyorum yapisi bu heralde 🤣
Olurolur SelimeliS kızım 2 yaşına girecek bir koku diyiruz yaptı herhalde gidiyoruz altını acıyoruz boş 😅 Annem diyor bu hep gaz çıkarıyor diye doğduğundan beri öyle valla 🤗
ecosummm SelimeliS ay benimki de doğduğundan beri öyle bazen markette falan yapıyor bir de bağırıyor anne yine yaptım bi kok diye 😂