Biz 15 günlükken yaptırdık. İlk gün zordu sadece, her çişte ağladı huzursuzdu.. ben psikolojik olarak çok zorlandım lohusalıkta vardı tabi.. o ilk günlerde keşke yaptırmasaydım ben ne yaptım yaa off falan diye triplere girmiştim ama iyiki yaptırmışız iyileşti geçti gitti. çok kolay iyileşti bikaç günde.