Ben ilk başta korktuğum için eşime kestirdim. Emzirirken kesti . Baş parmağının etini de kesmiş minicik iltihap oldu parmaginin ucu kızardı. Eşim de bende o kadar üzüldük ki anlatamam. Ağladı hatta eşim. Şimdi hep ben kesiyorum uyurken. Sadece uçlarını alıyorum kendine zarar vermeyecegi kadar. Çabuk uzuyo öyle olunca ama yapacak bişey yok 🤷🏻♀️