Biz bugün olduk ama boynunda egzema.var sanırım alerji olduğunu düşünmüyorum doktora gittim bişey diyemedi alerji doktoruna gitmen lazım dedi egzemaya benziyor dedi varmı bı çözüm bulan boynunun altı salyadan oluyor kırmızı kırmızı kuruyor geçiyor gibi oluyor bı ıslaklık görsün hemen tekrar oluyor başa sarıyoruz