Nrnl bebeğim yeni doğan sarılığı olmuştu her saat başı emzirmeye alışmıştım sarılığı geçinde 2 saatte bir emzirdim gece uyandırdım şuan 45 günlük fakat kilo olarak fazlaca önden gittiği için doktorumuz artık uyandırma dedi. Pişik olmasın diye yine 2 saatte bir bez değiştiriyorum eğer uyanırsa emziriyorum uyanmazsa en geç 4. Saatinde uyandırıyorum. Aç kalırsa da şekeri düşer şuan çok küçükler