Simgecvhryca Hayatımda ilk defa uçağa bineceğim korkuyorum ve kızım var 13 aylık Gaziantep’ten Ankara’ya olacak uçuşumuz ama bende ilk olduğu için korku var umarım korktupum kadar olmaz rahat güzel bir uçuş olur
Nrnl Simgecvhryca ben asla binmem diyordum. Ankaradan hataya gittim evlenip eşimin görevi nedeniyle. Ve birdaha otobüs yolculuğuyla gel git yapmadım. Çok rahat ve hızlı. Sadece iniş ve kalkış anında hissediyorsunuz sonrası otobüs yolculuğu gibi . İçiniz rahat olsun lütfen korkmayın 🌸
Farketmez Simgecvhryca geçen ay bende ilk kez bındım korkum yoktu ama sımdıye kadar ınıs kalkışı hep abartmışlar valla araba yolculuğu bıle daha zor ınıs kalkış arabayla yokuştan bı anda ınersın ıcın bı hoş olur ya aynısı yanı 1 dk bıle sürmüyor artık asla araba. Veya otobüsle yolculuk yapmam uçak büyük rahatlıkmış daha noldu bıttı anlamadan pilot ınıs yapıyoruz dedi şok oldum
Simgecvhryca Nrnl ay inşallah bende iniş ve kalkış anınından tedirginim panik yaparsam diye korkuyorum aslında herkes öyle diyor bir defa bin gerisi kolay çok rahat diyor
Simgecvhryca Farketmez ay inşallah valla bende bu kadar söylenilen iniş kalkışı sizin dediğiniz gibi anlamam alışırım