Merhaba doğum yapalı 38 gün oldu 33 gün hep çok az az kanamam oldu 5 gündür kanamam yoktu ve 2 gündür falan regl belirtisi yaşadım kasık ve bel ağrısı birde sivilcem çıktı ne zaman regl olucaksam ondan önce hep bir tane çıkardı regl zamanım, daha sonra bugün bir anda yine kanamam başladı ve normal regl gibi fazla. Şimdi bu regl mi lohusa kanaması mı oluyor?