Anneler artık çok yoruldum. Elhamdulillah oğlumu cok seviyorum ama bu uykusuzluk beni mahvediyor. 13+5 hamileyim birde. Bir hafta önce süttende kestim belki gece uyur diye olmadı. Anason verdim olmadı, humana iyi geceler çayı verdim yine olmadı.Bu uykusuzluğa bir çözüm yok mu?
Parasetamol içeren şuruplar var, Çarkıfelek çiçeğinden yapilan pasif Mood gibi.
Yada god night yada day night şurupları.
Bunlardan yada benzerlerinden kullanıp fayda gören yada bir zararını gören var mı?