Zdg35 bizimde öyleydi ıkınırken bir şey olacak diye başından ayrılmıyordum sabaha kadar annemle babam başında duruyorlardı hoş onlar tecrübeliler bana endişelenme demelerine rağmen içim rahat etmiyor diye bekliyorlardı. Doktoruma sorduğumda ¾ aya kadar normal dedi şuan 45 günlüğüz derin uykuya geçene kadar arada yapıyor bir de uyanırken yapıyor hafifledi baya. Umarım tamamen geçer çünkü öyle güçlü ıkınıyor ki bazen o yüzden kusuyor aman dikkat edin sizde Allah korusun 🙏🏻