Eslimebrar etini sıkıştırmıştım normal tırnak makaslarının küçüğüyle 1 aylıktı o zamanlar yarası yeşil mantar oluyo gibi olmuştu düzenli batikon sürünce geçmişti. O süreçte o kadar üzüldüm canım yandı ki gidip hemen chicco makas gibi olan kapaklıdan aldım zaten 6 aya kadar tırnakları çok yumuşak oluyo et sıkıştırma ihtimali de yok denecek kadar az o makasla ama şimdi tırnağı kalınlaştı onunla keserken kırılıyor uçları onu fark ettim artık chicco tırnak setinden çıkan küçük tırnak makasını kullanıyorum. Set almaya gerek yok o makasın teklisi de satılıyor ama ben bulamamıştım almıştım.