Merhaba anneler.bir hafta oldu tuvalet eğitimine başladık .2,5 yaşında oğlum .çişini kakasını söylüyordu yapıyorduk ne olduysa cocugum bir kere gün boyu tuttu sonra yaptı ama sanırım bu etkiledi onu o günden sonra kakasını yapmak istemiyor ıkınıyor ama tutuyor kakasını ve kabız da oldu sanırım artık karnım agrıyor diyor.tecrübeli anneler yaşayan varsa ne yapmalıyım beslenme konusunu halleşiyorum protobşyotik de veriyorum.en son çare lavman yapmalı mıyım dört gündür kaka yapmadı ve cok yemeyi seven bir cocuk lütfen yardımcı olur musunuz