Seliss54 Selam kizlar dogum yapali 2 ay oldu halen kanamalarim durmadi azalmada cok fazla olmadi bu durum sizlerde nasldi kadin doktoruna da henuz hidemedim
Oziizo Seliss54 valla 60 günü garantş kanamam oldu ama küsüratını hatırlamıyorum. 65 gün filan şimdi okudum. Sonra durdu ondan beri sadece 1 kere lekelenme yaşadım. 6 ay 9 günlük bebeğim. Ama o zaman doktoruma sormuştum notmal demişti
yorgunanneeeee Benim 64 gün sürmüştü. 65 günü geçerse doktora gitmek gerekiyormuş. Plasenta kalıntısı falan olabiliyormuş sezaryen doğumsa eğer.
Nobahari 5 ay lekelenme şeklinde sürdü. En sonunda korkumu yenip muayeneye gittim rahim ağzımda yara olduğunu öğrendim. Tedbir amaçlı smear alındı ve temiz çıktı. İstediğin zaman gel yarayı yakalım dedi doktorum. Şuan lekelenmelerim bittiği için henüz gitmedim. Ama operasyonu olacağım inşallah. Çok stresliydi valla anlıyorum ama genelde hormonal oluyor. Benimkisi yara olduğu için kanıyormuş. Şimdi kesilme sebebi de aslında hormonal olduğundan mıydı acaba diye düşündürüyor. Bi an hiç bitmeyecek sanmıştım. Ama bunu yaşayan çok kişi var emin olun. Ki bir çok kadının en az 2 ayı buluyor lekelenmesi. Çok araştırmıştım. Siz doktora gidin yine de tedbir amaçlı.
izd Bana doktorum Max limiti 40 gün olarak vermişti, ilk günler yoğundu ancak azalarak 13-15 gün arasında kesildi, ara ara lekelenme oldu o kadar..