Mama67 merhaba önce ılık bir duş alın sonra göğsünüzü boşaltana kadar sağın. Bir kere benim de olmuştu lansinoh un manuel pompası ile sagdim çıkan süte inanamamistim 😄 süt kanali tikanmistir saginca rahatlarsiniz bı de göğsünüzü üşütmeyin. Uzun süre emzirmeyince de bu durum yasanabiliyor kendi tecrübelerim bunlar geçmiş olsun 😊