Sedaulu Merhabalar kızımın dişleri kabarmış bayağı ama burnu akıyor salya ve burnu tıkalı anlam veremedim doktorda hava ver zaditen ver dedi ama grip gibi önerilerinizi bekliyorum ne yapabilirim :/
Aykizinannesiii Sedaulu benim bebeğim de 14 aylık geçen hafta burnu aktı huysuzdu dişlerini kaşıyordı sürekli anlayamadım diş mi hastalık mı ama tabiki hava filan vermedim hemem sarımsak bal limon kürü yaptım iki gün verdim toprladı hemen bol bol emzirdim beslenmesine dikkat ettim sarımsaklı tarhana filan verdim burnu baya aktı ama daha iyi oldu çabuk toprladı
Sedaulu Aykizinannesiii bende bal limon sarımsak , tereyağ pekmez , ıhlamur , zaditen , tavuklu çorba veriyorum oturup ağladım bebeğimi o halde görünce başka ne yapabilirim ki 😢 sizede çok geçmiş olsun
Haticecetto 14 ayligiz bizde hep diş çıkartacağı zaman grip gibi oluyor birde ateş oluyo ve şuan azı dişi patladı
Sedaulu Haticecetto nasıl bir yol izlediniz peki :/ nefes alamıyor karanfilli soğan yaptıım nebulizatör açık
Haticecetto Ben hiç kür denemedim ama çorbasına hep et suyu sarımsak mutlaka eklerim ki çok faydalı bence ve yatmadan önce duş aldiriyorum burnunu temizliyorum ve ateşi ağrısı olduğu için parol icirip o şekilde yatıriyorum çok şükür sabaha kadar deliksiz uyuyor
Sedaulu Haticecetto siz burnunu fizyolojik ile mi açıyorsunuz ? Doktorumuz dedi şırınga ile açıyorum ben 3-4 kez
Sedaulu Emuleys diş etleri kabarmış, o yüzden anlam veremedim grip mi diş mi aşırı salyalı ama oof ya keşke hiç hasta olmasalar 😢