Merhabalar kızım 32 aylık ve bugün tuvalet eğitimine başladık ..ilkten saatlerce tuttu tuvaletini sonra üzerine yaptı ve gün boyu böyle devam etti .. lazımlik aldık ona oturmuyor korkuyorum diyor..kendini ifade edebilen bir çocuk kızım..simdi de bez takmadım onun yerine alıştırma kulodu taktım gece uyanabilirsem lazimliga oturtmayı deneyeceğim..tavsiyeleriniz nelerdir?