tugbaninpenceresi Arkadaşlar yakında verem aşısı olacak bebeğim, acilen Ateş ölçer almam lazım, nolur bana bir öneride bulunun, çok kararsız kaldım hangisini alsam
tugbaninpenceresi @Rumeysa_18 temassızdan memnun musunuz, doğru ölçüm yapıyor değil mi, bazıları oda sıcaklığıyla karıştırıyo diyor, ama hastanelerde de temassız kullanılıyor bilemedim
Rumeysa_18 tugbaninpenceresi yanı memnunum yanlış ölçüm yapmadi su ana kadar digerlerine göre uygun da fiyatı
BalYapanSinek Braun prt2000 kullanıyorum ben. Koltuk altından ölçüyo. Memnunum valla şimdilik bir dahaki ay biz de verem aşırı olacağız asıl o zaman göreceğiz doğru mu ölçüyor yanlış mı 😄