Merhaba. Kızımın doğum günü yaklaşıyor. Pasta fiyatları 700 den başlıyor 🤭🤭 o yüzden evde yapmak istiyorum böyle renkli güzel papatya desenli felan. Malzemeleri alınca yaparım el yeteneğime güveniyorum ama böyle bir tarif lazım tadı da güzel olmalı. Var kı böyle tarifleriniz ?