Sisli Ben Xiaomi kullanıyorum ve çok memnunum evet ebat olarak biraz küçük ama 2 3 kişilik aileler için gayet ideal diye düşünüyorum hem temizligide çok kolay ben bir yerde denk gelmistim philip rezidanns temizligi falan çok zor diye Xiaomi de öyle değil nemli bir bezle silmeniz yetiyor.