Handemiiiy Kalça ve göz muayenesi için randevu alcm hemde genel bi doktor önerisi istyrm ankara etlik şehir hastanesinde varmı iyi dediğiniz memnun olduğunuz bi doktor
Aloneeee Handemiiiy valla hastanenin düzeni hala tam oturmamış bence. Ne zmn gitsem rezil olup dönüyorum. Bugün de oğlumu götürdüm çocuk doktoruna. Randevu saatim geldi doktor yok soruyorum o doktor gitti gelmeyecek geri diyorlar ne demek gelmeyecek bana ne diye randevu verdi sistem o zaman diye baya kavga ettim. Sonra doktoru aradılar çıktı geldi bize baktı ve geri gitti. Ama diğer insanlar da mağdur oldu yani saçma sapan bir hastane oldu. Evime de çok yakın tek olduğum zaman mecbur oraya gidiyorum
Yigitinannesi0312 Handemiiiy Cebeci tıp fakültesinde doğum yaptım bebeğimi de oraya götürüyorum çok da memnumum
Handemiiiy Handemiiiy bir de çocuk sağlığı ve hastalıkları genel pediatri poliklğne götrcm dimi 2. Ay rutin kalça ve göz muayenesi için
Ankareniminannesi Handemiiiy evet o bölüme götüreceksin canım ama çevremden daha hiç duymadım şu doktordan memnunuz diye bu konuda birşey diyemicem
Ankareniminannesi Handemiiiy ücretini bilemiyorum orda hoş geldin bebeğim paketi almıştık doğduğunda 1.300 liraya 10 muayene bu tarz ultrason röntgen gibi şeyler de içinde ücret ödemiyoruz.
Handemiiiy Ankareniminannesi hmm,evet benm doğum yaptğm hastanedede vardı öyle bi paket ama ben almadım şehir hastanesine götrcm aşılarınıda sağlık ocağında yaptryrm,en azından randevu almadan bi buraya yazym dedim ama pek cevap yok
Handemiiiy Aloneeee bilkenttekine gittim kendim için bi kaç defa ben beğenmştm orayı,burasıda aynıdır die düşündüm ama öylemi diyorsunuz saçmalıkmş gerçkten,acaba bilkenttenmi alsam randevu şimdi bilemdim
Aloneeee Handemiiiy valla ben bilkenttekine gidiyorum normalde bence orası daha iyi. Buraya sırf yalnızken gidiyorum ama hiç memnun dönemiyorum. Yine de bir etliğe gidip deneyin isterseniz belki size iyi doktor denk gelir