Bebeğim 15 aylık, diş etleri kızarık ve şişmiş her tarafı
. Azı dişlerş çıkarıyor, aşırı iştahsız ve ağrılı. Mikrop kapmış gibi. Hiç yaşadınız mı bunu, ilacı var mı? Yarın doktora gideceğim ama endişelendim sanki dişleri bile diş etlerşne gömülmüş gibi.