Efomm konuşmalarınızdan, algınızın kapalı olduğunun farkına bir kez daha varmış oldum. Bebekler 1 ay ve sonrası aç olduğunun farkına vararaktan uyanırlar ki ben kilo ile ilgili herhangi bir problemin üzerine yorumda bulunmadım. EĞER BİR BEBEK 1 AYLIK VEYA SONRASI İSE, KİLOSU DA NORMAL İSE GECE BESLENMELERİ KESİLMESİ. AKSİ TAKDİRDE BEBEĞİNİZİN UYKU DÜZENİNE ENGEL OLURSUNUZ. BEBEKLER İÇİN UYKU ÇOK ÖNEMLİ ÇÜNKÜ UYKU HORMANLARI GECE UYURKEN SALGINLANIR VE BU DA BEBEKLERİN BÜYÜMESİNE VE ZEKA GELİŞİMİNE KATKI SAĞLAR . At gözlüklerinizi çıkartıp mantıksız düşüncelerinizi de bir kenarıya koyup araştırabilirsiniz. Kendi ağzınızla diyorsunuz kilo zaten zamanla normale dönüyor diye. Araştırmacı kimliğim ile konuşuyorum. Cahil kılıfına bürünmeyi bırakın lütfen.