Olmazbebek çocuk odasına önce bir duvara kitaplık o zaman oğlumuz yoktu, sonra da oğlumuz için bizim gardlop gibi dolap yaptırdık. Geriye sadece bir duvar kaldı hiç kullanışlı olmadı açıkçası. Ben eşime dedim bu kadar büyük yaptırmayalım diye. O da dediğin gibi kitaplığın olduğu tarafta yarısını kitaplar için yarısını da kıyafet dolabı gibi yaptırsaydık dedi. Odaya girmek istemiyorum çok basıyor. Mutfak için de bir sürü alternatifler var artık. Kuru gıdalar için felan pratik dikey çekmece gibi şeyler yapıyorlar. Bir araştırın derim. Muhakkak görmüşsünüzdür.