Kızlar öncelikle selam 👋
Kızım 2 yaşında yaklaşık 3 aydır ara ara kolum ağrıyor diyor kızıma annem bakıyor bir dönem annemin kolu ağrıyordu ve dile getiryordu başlarda ondan duyduğu için söylediğini düşündüm fakat dikkat ediyorum birşey taşıdığı zaman anne al şunu kolum ağrıdı deyip veriyor yada durduk yere kolum ağrıyor diyor bilgisi olan var mı büyümeyle alakalı olabilir mi yada hangi bölüme göstermeliyim kol ağrısı için şimdiden teşekkür ederim