Ben yaptırdım, bu kadar kolay bi operasyon olduğunu bilseydim seneler önce yaptırırdım. Hiç ağrım olmadı, sadece tamponlar çıkana kadar bi 3 gün doğru düzgün nefes alamıyorsunuz o insanı bunaltıyor, ağzınız açık nefes aldığınız için ağız kuruyor uyuyamıyorsunuz falan tek sorun bu oldu bende. Tamponlar çıkınca rahatladım. Ama öyle acı ağrı falan sıfırdı yani.