Kızlar oğlum 17 aylık iki gündür yüksek ateş ve ishali var. Dün acile gittik kan baktılar enfeksiyon falan yok herşeyi temiz, diş çıkarma dönemi olabilir veya gribal bir enfeksiyon geçirme başlangıcında olabilir burun akintisi öksürük vs olursa tekrar gelin şuan antibiyotik gereksiz ateş düşürücü ile devam edelim dedi doktor. Ateşini bugün şükür kontrol altına alabildik takipteyiz ama inanılmaz ishal. Belki bugün 10 beze yakın degistirdim. Enterogermina probiyotik aldım bir şase verdim. Muz yedirdim ama asla geçmiyor. Poposu ishalden kaynaklı pişik oldu. Nolur bir akıl verin bu ishal nasıl geçer 😢