Arkadaşlar iyi akşamlar
Benim 15 aylık erkek bebeğim var.
Anne sütü ve yemek yiyor.
8600 kilosu 9un üzerine geçemedik bir türlü çok hareketli boyu yaşıtlarıyla aynı ilerliyor ama kiloda biraz daha alsak iyi olacak yeme konusunda hiç bir sıkıntımız yok herşeyi sıkıntı yaratmadan gerektiği kadar yemekte ne yapmam lazım doktor a soruyorum ne yapmam lazım diye ama doktor da çok kilo çok iyi olmaz diyor testlerini falan yaptırdık vitaminleri her şeyi normal fikirlerinizi alabilir miyim acaba ??