TeacherrMom Hanımlar oğlum zaman zaman poposunun çok kaşindigni söylüyor altını değiştirirken de elini resmen poposunun deliğine sokmaya çalışıyor çok kaşınıyor diyor kasiyinca biraz rahatlıyor. Kurtçuklar olsa kakasinda görülür mü acaba
Pamuk_bebegim42 TeacherrMom Canım geçen ay yaşadık oğlumda sürekli kasıyordu ağlıyordu kızardı biraz bende hiç anlamadım ama bir kez gördüm kaka da kurt tam da emin olamadım ama gittik hemen gaita verdik parazite rastlandi yazıyordu doktor ilaç verdi şükür geçti iştahı da biraz düzeldi ama yine kızarıklık kaşıntı ara ara oluyo o da çatlak vardı makatta kakayi zor yaptığı için birde pişik oluyo hala kaydirakta salıncak da uzun süre oynayinca
Kbr-a TeacherrMom kıl kurdu çıplak gözle görünmez hastane ortamında poposundan alınan örnekle migroskopla inceleniyor gece yatarken falan ağız salgısı oluyor mu yüzü koyun yatıyor mu birde kilo artışında düşüklük var mı bunlarda kıl kurdu için belirleyici oluyor
_Kereminannesii_ TeacherrMom muhtemelen kıl kurdu içerdiğiniz suya da dikkat edin ondan da kapmış olabilir 🌺
TeacherrMom Pamuk_bebegim42 çok geçmiş olsun ben kakada hiç görmedim de ama götüreyim o zaman bir doktora. Siz çatlak olduğunu nasıl anladınız peki
Pamuk_bebegim42 TeacherrMom Sağol canım size de geçmiş olsun kesinlikle gaita verin çünkü çok zor o kurt kaşıntısı falan oğlum da kabızlık çok oluyo doktora çişini yaparken ağlıyo demiştim bakınca söyledi ama.2 yıldır geçmedi bir türlü çatlak da
TeacherrMom Kbr-a evet yüzüstü yatar ağız salgısı olmuyor kilosu zatn doğduğundan beri çok düşük iştahsız hep onun için götürmüştüm doktora bişey çıkmamıştı ama gaita testi yaptırmadık hiç
Kbr-a TeacherrMom yok gaita değil selefon bant ile popodan laborant örnek alıyor ve lam üzerinde mikroskop ile inceliyor genelde sabah ilk uyandığı saatlerde alınıyor doğru sonuç için
TeacherrMom Deletedmom_875 doktora götüreyim bakalım bir kurtçuk varmı. Ona da dikkat edeyim bir süre
TeacherrMom Pamuk_bebegim42 kabızlık yok ama bizde şükür. Ara ara kakası baya katı oluyo böyle top top afedersin keçi kakası gibi ama genelde kabızlık yok yumuşak kivamda