Gzdeeee ya ne alakası varmış kirli kalsa büyümeyecek mi çevredekilerin her şeye her zaman bir fikri yorumu vardır karda kışta hergünde bebek yıkanmaz tabii yıkanmak bebeğe iyi gelir rahatlatır uykuya geçişini kolaylaştırır gaz sancısını alır ama yıkadıkça büyür gibi olay tamamen yanlış bana göre ,benim evim çok soğuk mesela çok soğuklarda 2 hafta yıkamadığım da oldu napim minicik bebek ne kiri olacak hasta olmasından iyidir :)