annelik_delilik Merhaba anneler oceon demir ve d3 başladık iki gün önce bugün sabahtan bu yana oğlumun gazı ve tuvaleti çok agır kokuyor bu ilaçlardan kaynaklımıdır sizin çocuklarınızdada böylemi ? Yoksa bu yan etki falanmıdır ?
Esramsss annelik_delilik merhaba d3 kabizlik yapabiliyor kakasi da demirden öyle sana tavsiyem d3 ocean ın ki denirde bestiron kullan en iyi demir ilaci bestiron kakasinda bi degisiklik olmuyor diş boyamiyor kabiz yapmiyor icerigi en temiz ve en onemlisi ocean demir kullanan hemen hemen butjn bebeklerde kansizlik oluyor ama bestironda olmuyor 🤘👍
Uumisss annelik_delilik başka değişiklikler de varsa doktoruna danış istersen. Biz de sadece koku var başka değişiklil olmadığı için devam ediyorum.
annelik_delilik Esramsss çok teşekkür ederim yorumunuz için dikkate alıcam mutlaka bugün birden kakası bu kdr ağır kokunca merak etmiştim
Tubaalprsln annelik_delilik Bi post hatırlıyorum böyle değildi ama huysuzluk yaptı falan yazmışlardı bebeğimin tuvaleti kokuyo ama bundan olacağı hiç aklıma gelmedi normal diye düşündüm bundan sonra dikkat edicem
annelik_delilik Tubaalprsln benm bebegmdede huysuzluk var ama ilaçtan diye yormadm ilaçtan bir iki gün öncede vardı ama koku birden keskin şekilde olunca acaba dpkundumu desm ama doğalmış sanırım