Selam kızlar sezaryen doğum yapalı 15 gün oldu dikiş izim çok kızarık ve belirgin normal olarak daha çok yeni.Bir haftam dolduğunda doktorum bana contraden krem yazdı günde iki kere onu sürüyorum biraz çatlağımda var kırmızı kırmızı onlara da biooil sürüyorum inşallah bir nebze olsun azalırlar karnım çok kötü görünüyor sezeryan izi ve çatlaklar :( uzın süredir doğum yapmış birileri varsa sormak istiyorum ne kadar süre sonra dikiş izi silikleşiyor veya daha iyi önerileriniz varmı krem dışında silikleşmesi için vs yardımcı olursanız çok sevinirim