Serrabusse Merhabalar hanımlar. Kızım 1,5 yaşında meme bırakma yoluna girdik ben ilaç kullandığım için. Genelde sol göğüsümü emdiği için bugn 3. Gün şişme ve ağrı oluşmaya başladı. Önerileriniz nelerdir?sağmalımıyım veya ne yapmalıyım ilerler diye korkuyorum 😞