Ben farka rastlamadim açıkçası kızıma hep uygulamadan alıyorum. Mesela kayinbabam da kendine bir kot pantolon almıştı 400e mağazadan. Eşime uygulamadan 270e aldik aynisini. Kızıma bi tulum almıştım normal fiyatı 180di uygulamadan 135e aldım. Kucuk geldiği için mağazadan değiştirdim magazada da ayni fiyat 180di.