Tomyris 23gdg emekleme bir gelişim basamağı değil yani illa olması gereken birşey değil, yürüme ise 18 aya kadar normal endişe etmeyin, vakti gelince yürür evladınız☺️
oglumubeklerken 23gdg benim oğlum 9 aylık emekledi 11 aylık yürüdü ama emekleme bir gelişim basamağı değil her bebek emeklemek zorunda değil ve yürüme konusunda da 18 aya kadar normal diyorlar.
Baloglum93 23gdg her çocuk emeklemiyor emeklememesi bı gelişim geriliği değildir kimi çocuk direk yürür
Obiranne_ Benım bebeğim de 8 aylık sürünerek gidiyor yada geri geri her bebek emeklemez misal benim küçüklüğüm emeklememişim yürüteçte de durmamışım bir buçuk yaşında yürümüşüm 😂
23gdg Yaşıtları hatta küçükleri bile koltuğu tutunarak yürüyorlar oğlum yapmayınca bi tedirgin oluyorum ne zaman yapacak diye
Sevdaacan 23gdg kızım 1 yaşında emekledi hemen ardından sıralamaya tutunup kalkmaya başladı 15 aylıkken yürüdü şimdi 17 aylık tutamıyoruz 😊 hiç dert etmeyin bende çok takardım ama hepsi bir anda oldu bide erken doğan bi bebekti 34 haftalık doğmuştu