Bebeğim 4 aylıktan beri beni emmiyor.Mamayı da sadece babası gece uyuturken içirebiliyor. Onun dışında ek gıdayla besleniyor ama ben yetersiz beslendiğini düşünüyorum. Ben çalışıyorum saat 2de geliyorum o saate kadar annem bakıyor ama o da yeterli beslemiyor. Siz neler yediriyorsunuz bana neler önerirsiniz yardımcı olursanız çok sevinirim