Lre öncelikle geçmiş olsun umarım kısa sürede atlatırsıniz 🙏 ben bol bol ellerimi yıkıyorum aklıma geldikçe ve maske kullanıyorum sürekli hatta aynı odada uyuyorsaniz uyurken de takmıştım maske. Bir yakınınız varsa gelebilecek durumda ise birkaç gün siz toparlanana kadar yardımcı olabilir biraz bebeğiniz ile teması kesebilirsiniz bu sürede, sadece emzirmek için alırsınız kucağınıza