Zeyzeynoo41 SeNaGT Bez olarak PRİMA 4 numara kullanıyorum 16 aylık bebeğim ve ıslak mendil doğduğundan beri MOLFİX izotonik sulu kullanıyorum memnunum her ikisinden de👍🏻