hunilimomm Deletedmom_100 ben ilk kızımda 8. Ayın sonunda oldum 2 sene normal diyorlar olamazsan da ilaç verirler büyük ihtimal
Mhtpkrtgl Deletedmom_100 olursunuz merak etmeyin emziriyorsunuz muhtemelen o yüzden adet olmanızı hormonlar baskılıyor
fizyoterapist_anne06 Deletedmom_100 8 de oldum bende geçen hafta o da az az geldi düzensizlik oluyormuş başlarda😇
GayeAlparslan Deletedmom_100 sezeryan doğumdan 2,5 ay sonra oldum. Emziremiyorum malesef ama o yüzden olabilir
Dygusen Ben sezeryan oldum ertesi ay normale döndü adetim istersen bi doktora git daha fazla uzamadan, adet görmemek normal diyorlar ama kilo yapar zamanla
Melek24 Deletedmom_100 10 aylik bebeğim bende olmadım tarlusal kullanmaya başladım olmak için ilk kizimdada aynı şekilde 12 ay olmadım ondada içmiştim bu ilaçtan
benaslindayohum Deletedmom_100 canım olursun sıkma canını ben süt sağımını 6 aylıkken bırakmak zorunda kaldım ameliyat olacağım için 7. Ay hemen adet gördüm, sütün geldiği sürece normal yani
Saretiryaki Deletedmom_100 7 aylık bende de tık yok doktora gitmeye vaktimde yok 😀 bir yıla kadar normalmiş az daha bekliyim unuttum nasıl bişiydi😀
zynp-1994 Deletedmom_100 belli bir dönem olmuyormuş bence olursunuz tadını çıkarın doğum oldu 37 gün geçti adet oldum ama yok doğum sonrası kanama yok adet falan bir buçuk aydır aşağıdan kan gelmesinden rahat duş alamamaktan petlerden bıktım gerçekten
Gokturk_ Deletedmom_100 normal doğum yapsın ve 7 ay 1 günlükken adet oldum öyle duygulandım evde ped bile yoktu 😂 arkadaşım yetişti sağolsun çok değişik duygulara girdim😂😂😂olursun merak etme en geç 2 seneye kadar yolu var rahim anca topluyor kendini kuzum kolay mı 9 ay boyunca neler oluyor içeride ☺️
Biruykusever Benim de bebeğim 7 aylık hala olmadım şişkinliğim ve gitmeyen kilolarım var olsam belki rahatlıycam doktora da gitmedim