Ece16 Doğumdan sonra 2.ayda adet oldum ilk 3 gün çok gelmedi şimdi 8.gündeyim aşırı geliyor ped yetiştiremiyorum normal mi sizce?
ilknurB Ece16 Benim 2.5 aylıkken olmuştu ilk gün nerdeyse olmadı ikinci gün uzun ped bile yetmedi depend taktım o derece kötüydü iki saatte bir depend değiştirdim. Ama sizinki 8. Günde öyle olmuş.
2girlsmom Ece16 ben ilk doğumdan sonra kırkım çıktı 1 hafta sonra adet oldum normal şekilde geldi 1 hafta sürdü bitti sonra 10 gün içinde tekrar oldum öyle çok kanamam olmuştu ki şaşırmıştım ama normal bir durummuş