Evet bu aşamaya geldik 2 yaşa kadar emzirmeyi düşünüyordum ama olmuyor oğlum çok düşkün memeyle uyuyup uyanıyoruz ruhen çok bunaldım ve işe başlama sürecimde yaklaştığı için bağımsızlaşsın daha güzel yesin istiyorum varsa önerileriniz alırım bugün ilk günümüz salça sürdüm şimdilik uf oldu diye geziyor gece isteyince napcağım bilemiyorum 😞