15 ay memede uyutmus biri olarak soyluyorum, yolun neresinden donerseniz kar. Bazen bana kiziyorlar abartma diye ama gercekten uyku saatleri travmam olmustu artik. Boynumun borcu gibi kim sorsa yaziyorum. Uyuyacagini anladiginiz anda pis pis yaparak omzunuza alabilirsiniz. Yani cesitli yontemler deneyin bence. Biraz buyuyunce memeyle bebek arasina uyku arkadasi onermisti doktorum, sonra yavasca memeyi cekiyorsunuz. Isime geliyor aman uyudu sonra dusunurum demeyin. En erken zamanda alismasi bence herkesin yararina